Krystle Koers

Mens, Markt en Maatschappij

Met communicatiemanagement als achtergrond ben ik in 2007 gaan werken voor de lokale overheid. Ik verloor mijn hart aan de lokale overheid doordat ik het gevoel had dat ik hier kan bijdragen aan het verbinden van maatschappelijke opgaven aan mensen met kennis en kunde. Zo begon ik 10 jaar geleden met het opzetten van kennissessies tussen gemeenten, omdat ik erin geloof dat het wiel niet opnieuw uitgevonden hoeft te worden. De sleutel tot succes van deze kennissessies zat in een aantal zaken die ik belangrijk vind: je kwetsbaarheid durven laten zien, niet alleen uitgaan van overwinningen en eerlijk zijn over de do’s en dont’s. Het netwerk heb ik in de loop der jaren verbreed door met steeds meer partijen samen te werken (waaronder de VNG en de Jaarbeurs). Zo kon ik nog meer mensen en organisaties met elkaar verbinden.

Als er uitdagingen op organisaties afkomen, probeer ik altijd eerst overzicht te creëren. Ook al hebben we het antwoord niet, hoe kunnen we toch laten zien dat je ergens kunt beginnen, hoe klein ook?

Verbinden

Als persoon ben ik sensitief en persoonlijk. Ik durf de vraag achter de vraag te stellen en heb als enige doelstelling om mij verbonden te voelen met de ander. Ik geloof er namelijk in dat dat de manier is om langdurige relaties aan te gaan. Dit was voor mij een reden om voor Hiemstra & De Vries te gaan werken. Een organisatie waar ik deze waarden terugvind en waar ik een rol heb waarin ik me mag bezighouden met relatiemanagement. Voor deze organisatie onderzoek ik hoe wij in kunnen gaan op de continu veranderende maatschappij en de behoefte die de publieke sector daarbij heeft.

 

Muzikale verbinding

Ook in mijn persoonlijke leven staat verbinding centraal. Mijn man leerde ik kennen in een band. Inmiddels hebben wij een zoon en een dochter en wonen wij met veel plezier in Utrecht. Een stad waar het mogelijk is om veel te ontdekken en mooie indrukken op te doen. Ik houd van muziek, flamenco, films, concerten en gezelligheid in de stad.
  • Wat ik doe en wat mij inspireert

  • 10 feb

    Verkozen tot meest klantgerichte organisatieadviesbureau

    Hiemstra & De Vries is door MT1000 verkozen tot meest klantgerichte organisatieadviesbureau van Nederland. Dat is de uitkomst van onderzoek van de Erasmus Universiteit onder 4.500 ondervraagden. In alles wat wij doen werken we samen met de klant. We proberen pragmatisch te zijn, met de voeten in de modder te staan en oplossingen werkend te krijgen. Door onze...

    Lees verder